2 aylık kızım var 26 sında doktor kontrolü var ama bugün Instagram’da gördüm sarı ve sulu gibi kaka yapıyor bazen sümüksü gibide oluyor hep yani dogdugundan beri öyle diyebilirim bugün gördüğüm şeyde ishal olabilir yazıyordu günde 5 6 kez kaka yapar ama kilo alımı çok iyi sadece anne sütü içiyor başka bir sıkıntısı da yok benim baharat yememden kaynaklı olabileceğini söylüyor cevrem ama normal yemek baharatı yedigimde de oluyor yani abartı bir baharat yemiyorum sizin bebekleriniz nasıl kaka yapıyor normali nasıl olur ?