Kızım 4 yaşında sıcaklarda kanıyordu anlıyordum nazal nem kullanmaya başladık o zamandan beri kanaması durmuştu, nazal nemi sürmediğim taraf bu gece uykuda yine kanamış hep uykuda oluyor yaşayan var mı?
Doktora gittik kbb yazın olabileceğini söylemişti kan tahlili de yapmıştı doktor orada da şükür bir şey çıkmamıştı ama bir daha mı gitsek ? Gerçekten çok üzülüyorum :((( gece yalnız yatıramaz oluyorum ömür boyu nazal nem kremi mi kullanacağız ya
Odasına soğuk hava buharı da alsam mı?