Merhaba anneler,4.5 aylık oğlum son 2 haftadır burnundan nefes alırken hırıltılı bir ses geliyor burnunu temizlememe rağmen hala ses kesilmiyor aynı sorunu yaşayan oldu mu üşüttü mü acaba diye endişeleniyorum ne yapmalıyım sizce?Siz ne öneriyorsunuz?