Merhabalar, fakir çay Makinesi kullanan var mı ben yeni aldım merak ettiğim şey fiş sürekli takılı kalacak mı demlendikten sonra da bir de tuşu basılı kalcak mi alttaki kısım.
Onu kapatırsam sıcaklığı korumuyor mu
Kaynamada değil ama Su azalır gibi oldu normal mi bu