Selam kızlar 2 buçuk ay önce normal doğum yaptım şu iki üç gündür karnımın altı acayip şişiyor ve bi zaman sonra iniyor doğum sancısı gibi ağrı oluyor şişmesi birden oluyo sonra iniyo adet mi diye düşündüm ama olurdum şimdiye kırkım çıktı üç gün sonra adet oldum galiba sağlık ocağı öyle demişti 8 gün kan geldi ama normalde 5 gün olurum regl ondan sonra geçen ay adet oldum galiba bende bilmiyorum 4 gün sürdü geçti 10 gün sonra yine kan geldi aynı geçti ne bu bilmiyorum ki öksürüyorum sanki karnıma yumruk vuruyorlar o anda anlayamadım ya 😟