Bebeğim 5 aylık olucak 3 gün sonra ilk 3 ay sadece anne sütü ile beslendi sonrasında sütüm kesildi ve mamaya başladık hipp mama kullanıyorum kg alması vs çok iyi fakat 120 cc mama içiyo asla daha fazlası olmuyo çok nadir 150 cc içiyo fakat sürekli aç 120 cc yiyo 1,5 saat sonra ağlamaya başlıyo yine 120 cc yapıyorum onuda yiyo fazlasını yapıyorum bitirmiyo gün içinde sürekli yeni doğan gibi saat başı besleniyoruz artık ek gıdaya başlamak istiyorum ama eşim 6. Ay olmadan olmaz diye çok ısrar ediyo fakat çocuk doymuyo yani aç doktorumuzda 6. Ayda başlicaz dedi fakat etrafımda 5. Ayında tadımlara başlayanlar veya ek gıda veren arkadaşlarım var. Sizlerde durum nasıl acaba 5. Ayında ek gıdaya başlayan varmı önerilerinizi rica ediyorum.