Merhaba. Bugün 18 aylık bebeğim 7-8 kere durmadan kustu en son boş midesiyle öğürüyordu hastanede. Kan alındı enfeksiyon çıktı yğksek derecede ilaçla midesi bastırıldı bi dilim ekmek birkaç kaşık çorba zor içti. Merak ettiğim bu ne kadar sürer? Bize bulaşır mı acaba korkuylrum bende hastalanırsam nasıl bakarım bebeğime diye. Geçirenler şuan varsa paylaşabilir mi. İshal ve ateş yok sadece kusma.