Kızlar merhaba ben bir buçuk aydır tiroid ilaci kullanıyorum. Ilaca basladiktan sonra ilk defa kan vermeye gidicem, değerlerime bakılacak ilaç dozunun tekrar ayarlanması için. Sorum şu, kan vermeye gitmeden önce her sabahki gibi kullandığım tiroid ilacını içip de mi gitmeliyim yoksa ilacı almadan mi? Doktoruma sormayı unutmuşum tiroid ilacı kullananlar cevap verebilir mi lütfen?