Benim de yastığı itip düştü ve daha 3 aylıktı dönemez itemez demeyin gerçekten tedbirli olun hep biraz ağladı sustu siz de endişelenmeyin olaydan sonra fışkırır gibi kusarsa her zamankinden farklı hareketler sergilerse anlardınız zaten geçsin gitsin Allah beterinden korusun inşallah