fatmaclk629_ Bebeğim 20 günlük Aptamil kullandık kusmaya başladı şimdide hipp organik mamaya geçtik sizce nasıl kilo aldırır mı bebeğim çok zayof
irmrdnmzz fatmaclk629_ 2 aylıkken başladık mamaya şuan 14 aylık hep bebelac kullandım memnunum gaz sorunumuz olmadı
Melis1706 fatmaclk629_ hippte kizim burnundan dahi kusuyordu.aptamil cok gaz yapti.sma optipro kullaniyorum cok memnunum sisirmedide hep kilo alimi ideal araliktaydi kan degerlerimiz iyi cikti gelisimi iyi
Ela3424 fatmaclk629_ anne sütüne en yakın mama çok güzel kilo aldırıyor ben combitoyi kullanıyorum çok memnunum
fatmaclk629_ Anneolmak93 B Benim bebeğim zayıf anne sütü alıyor ama yetmiuor mamayla desteklemek istedim inşallah kilo alır bu mamayla
Aslan1 fatmaclk629_ ben de gaz yüzünden düz aptamilden sma comforta geçtim çok kusturdu gazını da halen zor uğraşlarla cıkarıyorız kusınca iştahı kapanınca aptamil döndüm artık beynim yandı 🤯 kızlar 🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹