livanurvealpinannesi61 fenomen urunu demedim. Ayrica fason uretim yapan bi firma olmasa fabrika uretim bantlarinin, fabrika binasinin, onunde yada calisirken personelleriyle cekilmis bi kare fotosu gogilda yada kendi resmi sayfalarinda olmazmi hic? Yillardan beridir vardir olabilir, siz kendiniz kullanip memnun kalmisda olabilirsiniz tabikide tercih meselesi. Ama ben bu tarz urunlerde oncelikle supheci yaklaşıyorum.