2 yaşından sonra tuvalet eğitimi verdim bir haftada öğrendi 15 gün her şey güzeldi sonra başa sardık. Tam üç ay oldu arkadaşlar dile kolay kakasını altına yapıyor arada da çişini kaçırıyor ben ne yapacağımı şaşırdım çok bunaldım bir sorun olmasa böyle olmazdı sanırım üç ay çok uzun bir süre. Uzman desteği nereden alabilirim çocuk doktoruna mı götüreceğim