Merhaba anneler.Size fikir danışmaya geldim oğlum 9 aylık ama ne kadar uğraşıyorsam da uygu düzeni oluşmuyor.Gündüz 3 uyku yapıyor ama yarımşar saat 2 uykuya düşürdüğüm de gün boyu ağlıyor ve daha da az uyuyor geceleri ise 2 saatte bir uyanıp çığlık çığlığa ağlıyor son 2-3 ayımız bu şekilde geçti artık sondayım çok sabır ediyorum herşeyi deniyorum ama olmuyor emmiyor mama ile besleniyor geceleri ıyanıp ağlama krizine girince sadece mama içerek sakinleşip tekrar uykuya geçiyor gece beslenmeyi 1 kereye düşürmek için çok çaba sarfettim ama nafile varmı benimle aynı sorunu yaşayanlar tecrübelerinizden yararlanmak isterim