cemresiir Arkadaşlar evlenirken 3sene önce karacadan tencere takımı aldım 6 parça ama artık yetmiyor yenisini ne alsam sizce Karaca çok ta vazgeçilmez değil ama fiyat performans ürünü memnun kaldığınız tencere takımları var mı ?
Alerjikrinit cemresiir ben artık çelik kullanıyorum sağlık açısından. Bir de tefal sipariş verdim krep vs şeyler için. Fissler çok iyi dediler ama tefalden daha pahalı
1morportakal cemresiir Fiyatın asla performansını gösteremediği bi set söyleyeyim de uzak durun. Jumbo stone granit seti. 6 ay içerisinde silikon kısımlarındaki dökülmeler sebebiyle servise gitti ve servis o kadar ilgisiz ki 3 kez servise gitti gitti geldi bi tencere kapağı. Jumbo mu aman aman uzak dursun bundan sonra
Tatlican cemresiir Aayyy karaca kebusum yaa vallahi pismanim celik takim cok agar inan kullanasim yok
hhacerozer cemresiir çelik istiyosan korkmaz bence kesinlikle ben yenilerken onu alcam teflon için de Tefal en güzeli
kirikkalp seboss35 daha yeni schafer aldım borcu bitmeden cam kapağı tuzla buz oldu dolabın içinde şok oldum
EmirAsaf44 Minikkusuumm benimde korkmaz ama su lekeleri kalıntı yapıyor ya özellikle çaydanlıkta sizin de öyle mi
Domino EmirAsaf44 Benim de korkmaz çelik tencere 8 sene oldu kullaniyorum tutma yerleri kullanım.hatasi mi bilmiyorum yandılar yani siyahlastilar. Ben cif kremi poşete döküp poşetle ovuyorum güzel oluyor.
Minikkusuumm EmirAsaf44 evet ya bı çaydanlık su lekesi oluyor onuda cif ve parlatıcıyla yıkayıp kuruluyorum larliyor o zaman
EmirAsaf44 Domino evet benimkiler de yandı ve soyuldu çok kötü görünüyor cif geçenlerde gördüm denedim evet gerçekten etkili oluyor sanırım bizim şehrin suyunda aşırı kireç olduğu için o kadar kalıntı yapıyor
Domino KORKMAZ çelik tencere kullaniyorum 8 sene olacak hâlâ aynı. ( kulpları da çelik olanlardan alsaydım keşke kulplar8 yandı siyah gibi. Değiştireceğim kulplarini)
Kumsalbebek1 Ar Yıldız ve solingen kullanıyorum 10 yıldır memnunum hatta annemler evlenmeden çok önce almıştı takımı bi 25 yılı vardır :))) öneririm bu arada ne alirsaniz aman kulplar çelik olanlardan almayın fena sıcak oluyor tutulmuyor