Kızım 3yasinfa kreşe gidiyor şuana kadar problem yoktu ama iki haftadır hergun şikayet aliyoriz kreşte arkadaşlarına vuruyormus sonra ben vurmadım diyormuş . Bu durjmu nasıl sondurebilirkm deneyimi olan var sa paylaşabilir mi? Konuşuyorum anlatiyorum tamam yapmiycam diyor gidince m yine vuruyor. Niye vuruyorsun diyorum oyuncağı vermedi bemde vurdum diyor hep