Kızlar bebeğim 3 ay 2 günlük. Kakasında mukuslu şekilde kan gördüm baya yoğun şekilde eşim nöbette diye götüremedim sabaha kadar 5 kez daha kaka yaptı ama hiç kan yoktu bu gün öğleye doğru tekrar olunca hemen hastaneye gittik ve kaka tahlili verdik pozitif çıktı fakat acilde ki doktor çocuk doktoruna göstermemizi söyledi salı günü götürcem doktoruna da şimdiden merak ediyorum başına böyle birşey gelen var mı ne dedi doktorunuz?