Damla_eflin watermelonlove Kış Eksiklerini Çoğunu Ailem Alıp Yolladı Allah Razı Olsun Eşimde Eksik Olanlari Aldı Şu Kadar Bu Kadar Tuttu Diyemem Malum Fiyatlar Uçuk Uyku Tulumu LCW Waikikiden Aldım 400 TL Sadece Ona Bayıldık Düşünün Yani🤣 Bot Alicaz Onada Ne Kadar Bayılıriz Bilmiyorum İki Tane Montu Var Geçen Sene Almistik Biri Yağmurluk Biri Polarli Bikac Sene Daha Giyer Onları Sadece Polarli Takım Alacağım Uyguna Bulursam Malum Ağrıda Yaşıyorum Ve Hava Buz Gibi ❤️
Gzdnr17 watermelonlove ben yurtdışı tatilimde aldım çoğunu 15 tane sweath 6 tane pantolon kadife vb 6 tane mont kalın orta kalın şeklinde 12 çift havlu çorap 6 tane uyku tulumu Alt üst takım aldım 6 çift 6 tane bere 4 tane atkı Aklıma gelenler bunlar Bu arada 1 yaş erkek ikiz bebeklerim var 😊
Barbekusos [silindi] evet memnun kaldım. Geçen sene de almıştım güzel. Hatta geçen sene küçüğünü aldığım takimin büyüğünü aldim bu sene. Oğlum şu an 10.5 aylik. Aldiklarimin çoğu 1.5 2 yas. Bir tık büyük geldi ama paçalarını kıvirarak giydiriyorum. 1 yas 1 takim aldim tam oldu üzerine. Ama o kadar tam ki ancak 2 3 kere daha giyer belki. Büyük almak da fayda var
[silindi] Barbekusos Anladım teşekkür ederim😊 Ben de bakmıştım güzel şeyler var gibiydi ama daha önce alışveriş yapmadığım bi yer olduğu için merak ettim.
Mtzzeynep watermelonlove 2altlı üstlü takım, 4 sweet, 6 çoraplı pijama e bebekten. Astronot mont ,3 bere LCWaikikiden 2600tl tuttu toplam. Kızıma daha 9 atlet,3 kilot,2 spor ayakkabı aldım kışlık bişey almadım daha bir daha ki ay inşallah ona da.
RabiaOztrk22 watermelonlove açıkçası bir elde alışveriş yapma huyum yok çünkü gerçektenbşr elde ihtiyaçlarını almaya kalkışınca maddi anlamda çok fazla tutuyor. Geçen ay bi kaç parça birşey almıştım kışa hazırlık için. 2 tane alt üst takım 600 4 tane uzun kollu zıbın 1 tanesi taytlı takım şeklindeydi 400 tuttu. Bu ayda bi tane uyku tulumuyla dılarda giydirmek için peluş tulum aldım ama ikisini de dolap uygulamasından aldım. Sıfır daha hiç kullanılmamış satıcının elinde kalmış uyguna verince ikisini de 360 TL’ye aldım. Yoksa sadece bir tanesinin fiyatı 400-500tlden başlıyor malesef. Tam soğuklarda da astronot tulum almayı düşünüyorum ara ara giydirmek için kışlık tulumlar kıyafetleri alırım yoksa bir elde alınırsa 6-7 bin tlden aşağı çıkılması güç
Ozlem_omer2023 watermelonlove sana minicitiy öneririm ben sadece ordan alıyorum ve çok güzel memnumum 😇 fiyat 100,150 tl takımlar uygun
Deletedmom_98 watermelonlove 1 uyku tulumu ihracat fazlası slumbersac 400 tl 1 tane daha uyku tulumu geçen seneden var o owlinin. Bence 2 tane şart Bot 750 tl Mont 500 tl 4 tane külotlu çorap 240 küsür Yağmur çizmesi 400 tl Kıyafet ben her ay alırım kenara koyarım o sebeple tam fiyat veremem Ama bu ay 4 takım, 2 sweat LCW den aldım 2400 Tl Soket çorap aldım 5 lı 180 tl Boxser aldım 6 tane 300 tl Çamaşır kıyafet çorap bunları düzenli olarak kuponla indirimle her ay alır atarım köşeye
zeynepdurunun_annesi beyzzsenturkk_ 3 tane uyku tulumu fazla değil mi? Bana düşmez tabi ama fikrimi söylemek istedim. Çünkğ fiyatları uçuk, 3 tane alacağıma 1 tane alıp kalan parayla günlük kıyafet almak daha iyi bence 🤷🏻♀️ kirlendiğinde sabah üstünden çıkarır çıkarmaz yıkıyorum akşama kuruyor zaten
beyzzsenturkk_ zeynepdurunun_annesi evimiz ısınmadığı için kıyafetin kuruma süresi de bi o kadar uzun kızım cok kıyafet kirletiyor günlük kıyafetleri bile fazla fazla yıkanıyor sabahları özellikle kendi kendine oyun oynarken cok terliyor tulum çekiyor falan 3 bize tüm kış yeter
Bercesteeeee watermelonlove daha doğru düzgün bir şey almadım birkaç çift çorap bir ince pijama tayt diyelim üç tane de body aldım 450₺ tuttu
beyzzsenturkk_ tultanhanim ya bende eşime hep lcwnin etiketli tişörtlerini alıyorum ya cok uygun oluyo
nga381 watermelonlove 2 tane uzun fermuarlı tulum aldım 5 adet çıtçıtlı body 600e yakın tuttu 🙄 e bebekten aldım bu arada
Gizey Annem sağolsun tekstilde çalışıyor fırsat buldukça alt üst dikip duruyor farklı kumaşlardan görseniz aynı hazır alınmış gibiler onun haricinde mont tulum zıbınlar hediye geldi ben bir tek kalın çorap alcam
1melisaydin Ben 3 hafta önce defactonun internet sitesinden yaptım oğlumun kışlık alışverişini çok uyguna geldi sepette %30 indirim vardı uyku tulumları baya iyiye geldi
Mnli watermelonlove ben doğmadan önce almıştım güzel gördükçe ama şimdi eksikler çıkıyor yine de ilk çocuğumu hep tek kat giydirdim başka şehre taşındık burası soğuk iki kat giydirmek gerekiyor alt üst takım üstüne tulum giydiriyorum genelde mecbur 3 tane daha aldım lcw onlinedan alıyorum kuponlar oluyor normalde 299 279 du aldığım tulumlar 200lere düştü
Semaaa4 @“watermelonlove”#p28040 lc Waikiki den ve Çivilden aldım 4,5 bin ödedim 3 takım 2 eşofman altı bit tulum bir mont bir oduncu gömleği 4 zıbın 4 çorap bir panduf 2 tane kadife tulum 1 tane eşofman üstü
ayse74fe watermelonlove kışlık şapkadan tayta coraptan montuna varana kadar 5 bin tuttu. Hepsini civilden aldım :(sadece panduf almayı unutmuşum onu da birdahaki cikisimda alacağım:)