watermelonlove neresi uygun 🤭🤭bi tayt bi sweatshirt aldım 500tl geçen annemle bi takım aldık kızıma 500 tl idi.. Arkadaşım doğum günü hediyesi alıcaktı illa seç istedigin olsun dedi en uygun 300 tl ye bi takım buldum bu olsun dedim. Ve öyle aman aman da bayıldım diyemem yani uygun oydu diye onu aldım. Ya sezon sonu denk getirmek lazım kış sonu seneye kışlık Alcan, yaz sonu önümüzde ki senenin yazılarını Alcan gibi ama o zaman da yaşları kalmıyor bulamıyorum