Oglusm çok yakın bi arkadaşım çalışıyordu babaannesi bakıyordu, yaşlı kadın da artık kafa kaldırmıyordu heralde artık tv açıp durmuş uyaran eksikliği vardı. Konuşmuyor, göz temasından rahatsız oluyor elindekileri falan oynamaz atardı çişini söylemiyordu 3,5 yaşındaydı. Annesi işi bıraktı tvyi falan komple kaldırdı evden. Dışarı çıkarıyordu arada oyun grubuna götürüyordu ama bolca ilgilendi 3 ay olmadı sanırım çocuk konuşmaya başladı şimdi o hırçın Halinden bile eser yok.