Neden acaba sabah kahvaltıda yumurta labneli cevizli mama vermiştim gece de yatmadan önce arı mama kasik maması biraz besledim 2 gündür yeşil şekilde ishal kaka yapıyor, acaba diş çıkartma belirtisi mi yoksa bebegim usuttu mu başına gelen var mı çok üzgünüm