Orda doğum yaptığımdan bir çocuk doktoru atamışlardı. Memnu kalmıştık ama onunla devam etmedik. Geceleri nöbetçi doktor geliyor Faraz bey. O doktordan çooook memnunum. Takip yapmıyor tabi ki. Ama bebeğim hasta olduğunda akşamı bekleyip onun nöbette olduğu günler gidiyorum. Tavsiyelerine ve teşhislerine güveniyorum.