Kızlar merhaba gogsum sürekli hassas ve aşırı derecede agri mi desem acı mı bir şey var. Arada da igne batar gibi oluyor. Hamilelik vb yok. Kalpten de degilmis bakildi. Emzirme de yok 2 yıldır. Çok korkuyorum başına böyle bir sey gelen oldu mu? Yakın zamanda vücutta iltihap var demişlerdi o yapar mi?