Sabah kalktığında oğlumun iki kulağı da şişmişti. Acile götürdük alerji iğnesi vurdular.
Ama hala inmedi . Doktor, dış kulak enfeksiyon da olmuş olabilir dedi antibiyotik de yazdı eğer yarın şişmesi inerse alerjidir inmezse antibiyotik kullan dedi. Ama şuan çok kaşınıyor sürekli eli orada. Daha önce başına gelen oldumu? Geldiyse ne yaptınız ?
