A2B4 geçen bi anne 26 aylik bebeği için aynı sıkıntıları yaşadığını söyledi,tv izletmiyormus ama tv sürekli arkada acıkmış bütün gün,sonrasında tv yi hiç almıyorlar 20.gun cümle kurmaya başlıyor.Izlemeyi bırakın sesine bile sürekli maruz kalması çocukta bu etkiyi yapmış Her çocuk kendine özel,diğer arkadaşların dediği gibi 0 ekran olarak bi 15-20 gün deneyin bence farkı goreceksiniz