Sebar Benim oğlum 13 aylık ve yeni öğrendik kalbinde üfürüm olduğunu başta çok korktum ama doktorumuz küçük bir delik korkmana gerek yok hiç 4 yaşına kadar kapanabilir kapanmasada bir zararı olmaz merak etme dedi 4 yaşı civarı tekrar bakalım dedi ama ben okadar beklemem yılda 1 kere mutlaka götürürüm