morrrrengiiii Bebeğim şu an beş aylık iki aylıkken verem aşısı sonra sağ kolu normalde orası sarı gibiydi şu an fotoğraftaki gibi biraz morlaşmış böyle olması doğal mı yoksa garip bir durum var iltihaplı gibi duruyor
motherisbackk morrrrengiiii bizimde ara ara iltihaplanıyor doktor iltihabı akıtın kanıyosa dokunmayın demişti. İltihap yapması normal demişti
beybiliko morrrrengiiii normal, iltihap kendiliğinden patlayacak, sonra da bir iz bırakarak geçiyor, siz patlatmaya çalışmayın
gokcekocyigit07 morrrrengiiii bende çok korkmuştum, aynısı oldu, müdahale etme, kendiliğinden normale dönüyor 🤭
TalhAzra morrrrengiiii canım rahatlaması açısından hametan falan varsa sür. Herhangi bi pişik kremide olur. Sabaha patlar ve kolu rahatlar kuzunun.
Happyn morrrrengiiii hiç korkmayın hatya daha da iltihaplanıp şişebilir bizim ki davul gibi olmuştu böyle olması gerekiyormuş tuttuğu için oluyormuş kaç doktor baktı kesinlikle ilaç vs bir şey kullanma sürme demişti düzeliyor zaten