hnnl diyet yapmıyorum ana yapılabilir. Hatta sütün bile artar. Karbonhidrat tüketmek, sağlıksız şeyler tüketmek aksine sütü azaltıyor. Ben 48 kilo hamile kaldım 63 kilo doğurdum. Şuan 50 kiloyum tek dikkat ettiğim şey limonlu su içmek oldu. Ve normalde de protein ağırlıklı besleniyorum ekmek hiç tüketmiyorum. Pasta börek yok hayatımda. Tatlıya hayır diyemiyorum ama onu da belli günlerle sınırlandırdım. Bir diyetisyen ile ilerletirsen sana süt arttırıcı tarifler de verebilir umarım istediğin kiloya düşersin sağlıklı günler diliyorum 🙏🏻