Arkadaşlar bebeğim 13 aylık sadece altta iki dişi var başkada çıkmadı normal mi ayına göre az dişinin olması? Onları da 9,5 aylikken arka arkaya çıkardı. Gecen aynı aylık bebeğin 12 dişi vardı tabii her bebek farklıdır kiyaslama yapmıyorum ama kafa takıldı.