Umuttttt yo bu bir gösterge değil. Siz sütünüze güvenip emzirmeye ve bebeği kontrol etmeye devam edin işte çişlş bezler, kilo takibi vs. Yenidoğan döneminde bende de akardı ama öyle deliler gibi de sütüm yoktu ama kızıma yeterdi. Çok aşırı kilo alan bir bebek de olmadı.. 9 aylık artık, hatta ara ara minik de olsa hala nemlenie böyle kızımı severken, ona bakarken falan ama o anda emmiyor olur, ki artık daha da az sütüm. Yani inanın bu bir gösterge değil )))