miranmomm Doğum yaptığımdan beri geçmeyen ishal şikayetim var 21 gün oldu doğum yapalı ve bebeğim de ishal ne yapmam gerekiyor dikiş yerlerim de kanıyor iyileşiyor diye mi yaşayan var mı kızlar çok zor durumdayım kimsem yok 😔
Elifumay_devrilmez66 miranmomm bende normal doğum yaptım dikişlerim de hiç kanama olmadı bende de tam tersi kabız olmuştum bence doktora gidin bi
Poyraz1ArsLan miranmomm iltihap ve enfeksiyon kapabilir dikişlerin. Her tuvalet sonrası güzelce temizleyip kurutmalısın. Saç kurutma makinesiyle çok yakından tutma uzaktan tutarak kurutabilirsin gazlı beze biraz tentürdiyot döküp pansuman yapabilirsin… ben doktorumun tavsiyesiyle öyle yaptım ve çok çabuk kurtulmuştum dikişlerimden
Kbra-2810 miranmomm normal lohusa kaniyla onu nasil ayirt ettin belki normal kaniyorsun ama yinede bi kontrol git
miranmomm Elifumay_devrilmez66 gittim doktor dedi dikişlerin kurumamış 1 hafta sonra gel eğer yine iyileşmemişse tekrar açıp dikerim bu 3. Olacak eğer olursa 2 kere de daha önce doğumda dikmişlerdi 😔
miranmomm Kbra-2810 popoma yakın dikişim canım hiç kanamam yokken bile sildiğimde oradan leke şeklinde kan geliyor
Elifumay_devrilmez66 miranmomm ben her lavaboya gittiğim de ılık suyla yıkar iyice kurulardım şükür hiç bi sıkıntı yaşamadım kendiliğinden kurudu düştü dikkat ederseniz bişey olmaz inşallah ya
Bir-prens-annesiii miranmomm bende kabız olmuştum ve dikişlerim kopmuştu acile gittiğimde doktor dikecekti diğer doktor geldi ve dikme diksene tutmaz kendi dikkat edecek dedi iyileşmesi 1 ay sürer dikkat et mantar kaptırma 2 ay sürer iyileşmen dedi ve öyle dikmemişlerdi zaten dikicem dediğinde korkmuştum
miranmomm İlaç verdi doktor kullandığımdan beri kanamam olmaya başladı kontrolde de bastırdı çekiştirdi dikişleri acaba ondan mı kanama oluyor
miranmomm Poyraz1ArsLan enfeksiyon kapmış canım tentürdiyotun fitilini kullanıyorum doktor daha etkili dedi