Oglumgoktug biz de 11 aylığız yaklaşık bir aydır her türlü tutunarak geziyo ayağa kalkıyo ama yürümek yok. Sanırım ona emeklemek daha kolay geliyor. Doğum günümüze 1 ay var bende yürüsün çok istiyorum ama onun umrunda değil😀🙈şakası bir yana ne zaman hazır olursa o zaman yürüsün bekleriz napalım