Lütfen desteğim yok bakacak kimsem yok bahanesine sığınmayın 7 aydır yeri geldi aç kaldım yeri geldi tuvalete gidemedim evimi temizleyemiyorum yinede aklıma tv açmak gelmiyor inanın kolik bensiz bir saniye durmayan bir bebeğim var akşama kadar tükeniyorum ama yinede tv düşünmüyorum aç kalırım yine de onun gelişim çağında beynine bu zararı vermem. Gerek yok. Yani bi siz değilsiniz tek basına bakan.