Aaaa1864 yılın annesi filan olma çabasında değilim çocuğuma iyi bir anne olma derdindeyim ben burada annelerin gurbetteyim desteğim yok, tek başıma mecburum buna sözlerine inanmıyorum bu tamamen kendi vicdanını rahatlatma çabaları. Bulunduğum şehirde bir tane tanıdığım insan yok, açta kaldım, evim çokta dağıldı, tuvalete kucagimda kızımla gittim geldim, boynumda fıtık olmasına rağmen saatlerce kucağımda sırf ağlamasın diye sokak sokak gezdigimde oldu ama inanın aklıma birkez olsun televizyonu acayimda karşısında dursun iş yapayım fikri gelmedi. Bu zamanlarınızda geri dönüşü olmayacak size uslubum sert geldi neden çünkü duymak istedikleriniz bunlar değil sizde biliyorsunuz yaptığınızın hata olduğunu. Annelik kolay değil 1 senedir benden çok şey gitmedi mi gitti ama bana muhtaç bir bebek var ve inanın televizyonu kapatıp tam anlamiyla ilgilendiginizde ondanda geri dönüşler almaya başladığınızda aslında durumun hiçte zor olmadığını göreceksiniz.