atsmms Selamlar Bebeğim için uyku tulumu almak istiyorum. Gece terlemeleri ve usutmesini engellemek için.. biraz hassas hemen öksürür mesela ama örtünmesinde problem yaşamıyoruz. İzmir’de yaşıyorum..sizin kullanıp önerdiğiniz markalar nelerdir
37sevval atsmms bende İzmir’de yaşıyorum. Bugün uyku tulumu aldım r bebekten 1 tog aldım cunku kızımın odası 20-22-23 derece falan oluyor. 1 tog yeterliydi bizim için. Ama mesela baska mağazaya gittik ortamı 1 tog inceydi e bebekten aldığım 1 tig gayet iyi
Dygtpl Ben yeni aldım e bebekten 2,5 tog dün giydirdim güzeldi ama kolları ve bacakları biraz soğuktu üşüdüğü içinmidir?
Pnay Dygtpl 2,5 tog cok kalın degil mi nerde yaşıyorsunuz, bizim ev hep 22 24 derece oluyor oyuzden bende kararsiz kaldim kac tog alsam acaba
patronbebekk Pnay bizim de 22-24 arası gidip geliyor ben 2 tog giydiriyorum içine atlet giydirmeden. Uyandığında sıcacık oluyor ama terlemiyor
Dygtpl Pnay 2.5 tog ama dün zıbınla yatırdım sırtı iyiydi ama kolları ve bacakları soğuktu bugün uzun kol zıbınla giydirdim sabah yine bakıcam nasıl diye. Ben üşüdüğüm için çocuğunda üşüyeceğini düşünüyorum 😂
Dygtpl atsmms ben baktımda fiyat olarak diğerlerne göre çok pahalıydı maddi yönden iyiyseniz alın tabi ama diğerlerinide büyük alırsanız 3 yaşına kadar giyer