MomK Ya saçımı boyatmak istiyorum bebeğime eşim bakıcak emziriyorum ama pompaya çok gelmiyor o yüzden çol süt sağamıyorum kuaförde işim 5-6 saat sürücek o sırada eşim mama verse bir sıkıntı olur mu sizce
Ipek-kizin-annesi MomK şahsi fikrim neden sıkıntı olsun ki meme reddi yasamayacaksaniz tek seferlik olur yani. Çünkü biberonla beslenmek kolay olduğu için çabuk alisiyorlar ona dikkat edin