Elifkurtulduuuu yok bence vermeye devam edin internetten falan araştırın fikir olur çünkü ayı iyi bir an önce alışsın. Bizim çoklu gıda alerjimiz var o yüzden ben çoğu şeyi tattıramıyorum bebeğime siz iyi değerlendirin bi çok seçenek var yavaş yavaş keyifle atlatırsınız inşallah her iki sürecide❤️