Gamzekuzucu 12 bin TL bir monta vermem içim acır ya verirken. Çok çok zengin olmam lazım ki alayım. Alt tarafı mont yani soğuktan koruyor. Bu nasıl montmus içinde soba filan mı var ekstra bir özelliği mi var. 😬 Bence gereksiz. O parayla geçinen insanlar , çocuğuna bir çorap bile alırken 10 kere düşünen insanlar geliyor aklıma. Hem madem alabiliyorsunuz kızınıza 8 bine mont almışsınız. Niye bize soruyorsunuz ki gidip alin. Okey zenginsiniz. Çok iyi anladık.