Beyzauzak05 Merhaba. Ben doğumdan sonra geçen ayın 9 unda adet oldum. Ama bu ay hiç görmedim. Acaba normal mi? Böyle bir durum yaşayan var mı.
selin189_ Beyzauzak05 bende geçen ayın 18 nde oldum 18 e iki gün kala ne ağrı var ne bişey normalmi acaba