Noname21 Eski telefonumda alarm kurardım sesi çıkmadan titretirdi iPhone da böyle bir özellik yok mu alarmın sesini kapatınca titremiyor
canparelerim Noname21 var mı bilmiyorum ama bende 11kullanıyorum, telefonum sessizdeyken bile alarmda sesli çalıyor alarm saati geldiğinde.
anayimbenana__ Noname21 kurduğun alarmın içinden ses ayarını yok seçip titreşimde de herhangi bir titreşimi seçip dener misin? Sanırım öyle oluyor hiç titreşimde kurmadım da
Duyulurum Noname21 sessiz modda titreşim kapalı olabilir mi? Bir de alarmın sesini tamamen kapatmak yerine kısın, ben öyle yapıyorum titreşimle aynı frekansta bir ses çıkıyor
canparelerim Noname21 evet çocuk uyanır diye düşünüyorsanız kapatma ayarı varsa ayarlanabiliyorsa iyi olur sizin için. Benim çocuğumda alarm sesi sıkıntı olmadığı için hiç ellemedim o yüzden bilmiyorum, bilen biri çıkar umarım.
Noname21 Duyulurum evet mecbur öyle yAptım o kadar korkmuşum ki çalmayacak diye alarmdan önce uyandım 😀
Mrv21 Alarmı düzenle kısmından ses sekmesine tıklayın en üste cıkın orada titreşim var muhtemelen o kapalı ordan bir titreşim şekli seçip kaydedin o şekilde alarm çaldıgında titriyor