Bebeğim 7.5 aylık ve kabızlık sorunumuz var tabiki ek gıdaya da başladık artı mama da veriyorum ondan kabız oluyor zaten ama rahat yapsın diye kayısı kurusuda ezip veriyorum her şeyi deniyorum ama yine de kakasını yaparken nefesi kesiliyor böyle bir durum yaşayan var mı acaba napcagimi şaşırdım artık elimde kuruyup kalıyor çocuk