Merhaba kızım 2 yaşına girdi. Doktor kontrolü geçen haftaydi boyu kilosu çok iyi. Emziriyorsan hala kesebilirsin bir faydasi yok dedi. Kızım sadece öğlen ve gece uyku zamanı emerek uyur onun dışında emmez. Zaten emmeden de şimdiye kadar uyuduğu olmamıştır. O emerken hoşuma gidiyor sanki yeni doğmuşta emerek sadece besleniyormus gibi çekerek emer. Gece uykusuna da öyle fazla yatmaz en fazla uyduğu 2 saattir. Sürekli uyanır emer uyur. Bezi biraktigi için her uyandığında tuvalete de gidip geliyoruz. Şimdi çalıştığım için geceleri çok zorlaniyorum nasıl kesebilirim memeden ne yapabilirim. Travma yaratsin istemiyorum oda seviyor emmeyi. Acaba kesmesem kendi bir süre sonra bırakır mı öldü mü hiç öyle sizlerde