ecebirce220622 1 buçuk aydır sürekli kısır döngüdeyiz iyileşip yeniden hasta oluyoruz öksürük asla geçmiyor 🥹bağışıklık için d vitamini macun kullanıyoruz çabuk atlatmak için ne yapabiliriz 🥹
_tospikannesi ecebirce220622 bir bucuk ayda sadece bir hafta iyiydi gerisinde hep hasta geçirdik iyileşir gibi oluyor başa sarıyoruz yeniden nüksediyor bende bekleyeyim 😞😞
CerenCyln Benim de oğlum 2,5 yaşında aynı durumu yaşıyoruz fly mix aldım iyot kafesi yapacağım arada ama gerçekten çok sinir olmaya başladım bu durumu 🤧