Hilye Merhaba hanımlar bebeğim 8.5 aylık alt iki dişi çıktı. Bu aralar emerken ısırıyor. Öyle ki iltihaplı yara oldu hatta. Sorum tecrübeli annelerimiz bu sorunu nasıl çözebilirim, bebeğime ısırmayı nasıl bıraktırabilirim?
1morportakal Hilye Benim kızım 14 aylık birkaç kez ısırdı ama çok şükür öyle bi şeyi öğrenmedi devam etmiyor. Isırdığında da ben ay filan deyip çektim onu göğsümden can havliyle o da biraz şaşırdı veya korktu bilmiyorum. Yani tepkisiz kalın filan diyorlar da çok mümkün olmuyor o anda düşünmeden canının acısıyla hareket ediyorsun zaten. Umarım bi çaresini bulursunuz 🙏🏻
Ozge_5555 Hilye bnde bnnla ilgili post açmıştım isiriyorsa hayır deyip emzirmeyi bıraktım ama hayır derken gülmedim biraz yumuşak dille söylemeyin ciddi bir şekilde söyleyin açıdığını söyleyin sonradan bıraktı ısırmayi bnmde ısırması dan dolayı yara oldu silikon uç taktım amafazla ememedi onunla acıya acıya emzirdim
Ozge_5555 Hilye aynen ama her ısırmasında emzirmeyi bırakın oyuna ceviriyolar ama zamanla bıraktı isiracagini anladığım zaman direk biraktiriyordum o ısırmasında ağlatmisti da beni krem sürmüştüm geçene kadar ins çabuk bırakır