alksnazli Merhaba annisler bebeğim su an 1 ay 16 günlük emzirip yatırıyorum. Emzirmedigim zman göğsümde ki sut azda olsa direkt akiyo ve sürekli ustum ıslaniyo bu yüzden dışarı çıkamıyorum. Tahmini bu süt sızıntısi ne zaman durur. Basına gelen yazarsa çok sevinirim
Merva96 alksnazli hahah aynı durumdayız canısı göğüs kalkanıda kullansam belli oluyor. Ucuna bastırınca kesilir gibi oluyor ben ev oturmalarına giderken sürekli yedek tişörtle gezerim 🤷🏻♀️ 3 aylığım geceleride bu yüzden çok sık tişört değiştiriyorum. Kendine sıkıntı yapma dışarı çık
Buse_asya23 alksnazli benimde ilk zamanlar oyledi en az 2 ay kdr snra 3. aya yakin nazar oldu stüm azaldii gttii . ben bez koyuyordm gögus uçlarima gunde 3-5 kez de degstryodm bezlerii. ama smdi o gunlerii cok ozlyorm ne gzelmiş meğerr 🥺
pembekurdale Maalesef benimde durum böyle ucuna bastırınca kesiliyor 😅 göğüs kalkamı kullanıyorum evdeyken aktığında ona birikiyor
alksnazli pembekurdale onlari bende takıyorum sonra enjektör ile iciriyoeum emzirirken. Yine de üstüme sızıyo ister istemez
alksnazli Meers ya onları da kullaniyorum inanin bu durum can sıkıyo baya dışarı çıkmaya korkuyorum. Sürekli beyaz giyiyorum.
Mabell alksnazli ilk zamanlar hep farlar açık geziyorsunuz🤣hele de sıcaklarda doğum yaptıysanız gogus pedleri zulüm gibi geliyor.1 yaşına doğru çok azalıyor,yok denecek kadar sonra bi daha akma yaşamıyorsunuz yani benim öyle oldu,18.aydan bildiriyorum😊