yagmurben_ benim kızımda sarılık olduğunda hepsini denediğimiz halde uyanmıyordu hastaneye götürdük bir gece kalmıştı sarılıktan dolayı ama sonradan da sütüm pek gelmediği için devam etti sarılığı sütünüz gelmiyorsa mama ile destekleyebilirsiniz çevrenizdeki çoğu kişi aman mama verme sütün gelmiyor mu vs çok fazla gereksiz sorular sorabilir ama sarılık olmasındansa mama vermeyi tercih ederim çünkü bebeğiniz uyanmadığında insan daha fazla stres yapıyor yıpranıyor kendini yetersiz hissediyor bu da sütünüzün gelmesini engelliyor olabilir benim kızım 2,5 aylık hem emziriyorum hem mama veriyorum çok şükür şuan kilosu da iyi sarılıkken doktor kilo kaybı fazla demişti bu çocuk sapsarı vs demişti çok zor bir dönemdi insan sürekli her şeyden kendini sorumlu hissediyor