Hanımlar iyi akşamlar hepinize kızım 19 aylık daha bugün girdik 19.ayımıza
Kakasını tutuyor yapmıyor kendini sıkıyor dört gündür böyle
1 ay öncede tam 2 buçuk hafta tuttu yapmadı biz lavman yapıyorduk anca o şekilde onda bile zorla çıkarıyordu. Şurup verdim geçti ama 4 gün önce tekrar başladı tutmaya kabız değil aslında ama tuttuğu için içinde kalıyor kabız olmaya başladı yavaştan
Bdurumu yalayıpta aşabilen var mı canım anneler 🥴🥲🥹