Esraabrklug Kızlar çarşamba günü aşımız var 4 aylık oldu . Ama gazi mi var bilmiyorum yerde ağlıyo kucakta ıkınıyor kendini arka üstü atiyi bu nedendir. Mamadan mi acaba değiştirsem mi bilemedim niye böyle yapiyo.surekli boyle