Kızlar 1 aylık bebeğim var bugün akşama doğru boğazımda yanma başladı ama emzirdiğim için soğuk algınlığı içmeye korkuyorum salgından dolayı hastalık da fazla sizce emzirirken aferin içilir mi çok hasta hissetmiyorum ama en azından önlemini alayım bebeğime geçmesin korkuyorum hastalanacak diye