Kızlar merhaba ilk kez başlık açıyorum.
Erkek bebeğim 33 haftalık doğdu. Şuan 3 ay 18 günlük düzeltilmiş 2 aylık sürekli kusması var ama reflü dendi.
Biraz önce emzirdim 15 dakka sonra fotoğraftaki gibi kustu. 
Safralı kusma böyle mi oluyor ? Nedir bu?
Birde destek amaçlı Aptamil prosyneo 1 başladık bugün 1 kere verdim sabah. Ondan mı acaba bilmiyorum.
Cevap verirseniz çok sevinirim