sema_068 sadece anne sütü alıyor şuan. Sıkıntı şu her türlü gaz çıkarıyor aslında. Bazen pıt pıt bazen koca adam gibi 🤣 çıkardığı halde böyle oluyor. Dün aile hekimimizle görüştüm. 3 doktorun söylemediğini söyledi. Nazlı olabilir dedi, ufak bi ağrıyı büyütüyor olabilir dedi. Bende anlamadım. Ek gıdaya geçince düzelir dedi